SMLUVNÍ PODMÍNKY

pro dětské rekreační pobyty (dále jen „pobyt“) na letním táboře
 

1. Smluvní strany

a) Pořadatel pobytu (dále jen „provozovatel“)
- Táborové sdružení Stopa z.s., Na Lužnici 515/1, 533 41, Lázně Bohdaneč, IČO 22757317
 Registrace občanského sdružení provedena MV pod č.j.VS/1-1/87236/12-R ze dne 17.1.2012
pro pobyty na DT Stopa 

b) Zákonný zástupce dítěte (dále jen „objednatel“)
uzavírají smluvní vztah, který se řídí ustanoveními Občanského a Obchodního zákoníku a
je upraven těmito Smluvními podmínkami.

 

2. Přihlášení k pobytu 

a) Po řádném a pravdivém vyplnění všech povinných položek a jejím odeslání vzniká v okamžiku jejího potvrzení doručení provozovateli rezervace pobytu s platností 5 pracovních dnů. V případě hrazení pobytu třetí stranou (zejména zaměstnavatelem objednatele) na základě faktury, vystavené provozovatelem, má předběžná rezervace platnost do data splatnosti této faktury.

b) K uzavření smluvního vztahu dochází v okamžiku potvrzení rezervace objednatelem formou uhrazení zálohové částky nebo plné ceny pobytu  převodem  na bankovní účet provozovatele, příp. složenkou typu C na adresu Lubomír Frydrych, U Váhy 1192, Kostelec nad Orlicí 517 41, pod správným variabilním symbolem (tj. prvních 6 číslic z rodného  čísla dítěte).  V případě hrazení pobytu třetí stranou (zejména zaměstnavatelem objednatele) vzniká smluvní vztah v okamžiku řádného uhrazení faktury, vystavené provozovatelem

c) V případě, že rezervace není ve lhůtě 5ti pracovních dnů potvrzena ze strany objednatele doručením zálohové platby či plné ceny pobytu na účet provozovatele, vyhrazuje si provozovatel právo nabídnout pobyt jinému zájemci.

d) V případě, že objednatel zaplatí provozovateli za tentýž pobyt vícekrát, je povinen tuto skutečnost provozovateli oznámit písemně a doložit ji kopiemi platebních dokladů. Provozovatel vrátí objednateli chybně uhrazenou částku, poníženou o náklady (např. bankovní poplatky), bezhotovostním převodem bez zbytečného odkladu.

 

3. Rozsah a cena služeb 

a) Cena pobytu má charakter ceny smluvní. Plná cena pobytu či záloha dle ceníku na www.stopaci.cz/prihlaska/ se považuje za uhrazenou v okamžiku připsání platby na účet provozovatele.

b) Cena pobytu zahrnuje ubytování, stravování, úrazové pojištění dítěte, pedagogický a zdravotnický dozor všech účastníků tábora dle platných legislativních norem, vztahujících se na dětské hromadné pobytové akce. Z účasti na táboře nevyplývá pro objednatele právo na žádné jiné plnění a služby. Cena pobytu nezahrnuje dopravu.

 

4. Změny služeb 

a) Provozovatel je oprávněn změnit objekt konání tábora v případech, které úmyslně nezpůsobil, tedy nastanou-li okolnosti, které mu brání uskutečnit pobyt podle předem sjednaných podmínek. 

b) V případě změny objektu konání tábora je provozovatel povinen oznámit objednateli tuto skutečnost bez zbytečného odkladu. Nesouhlasí-li objednatel s touto změnou, je oprávněn do 5ti pracovních dnů od jejího oznámení provozovatelem smluvní vztah vypovědět. V takovém případě je provozovatel povinen vrátit částku, uhrazenou objednatelem, v plné výši a bez zbytečného odkladu.

 

5. Zrušení pobytu objednatelem 

Objednatel je oprávněn zrušit smluvní vztah s provozovatelem před zahájením pobytu či v jeho průběhu, a to písemně, doporučeným dopisem na adresu provozovatele. Pro určení termínu zrušení je rozhodující datum doručení provozovateli. 

a) V případě zrušení pobytu objednatelem do 20.6. účtuje provozovatel manipulační poplatek 400 Kč, při zrušení pobytu do 1.7. činí storno poplatek 1.000 Kč a po tomto termínu do data zahájení pobytu odpovídá storno poplatek  výši zálohové platby běhu.

b) Při zajištění náhradníka se storno poplatek neúčtuje.

c) V případě pozdějšího nástupu dítěte na tábor nemůže objednatel uplatňovat nárok na finanční kompenzaci za neuskutečněnou část pobytu.

d) Při předčasném odjezdu dítěte z tábora může objednatel uplatnit nárok výhradně jen na proplacení poměrné části stravovacího limitu (70 Kč/den), a to v případě, kdy nárokovaná vratná částka přesahuje limit 200 Kč. 

e) Provozovatel je povinen poukázat vratnou částku na účet objednatele nejpozději do 30.9. roku účasti táborníka na táboře.

 

6. Zrušení pobytu provozovatelem

Provozovatel může zrušit smluvní vztah s objednatelem před zahájením pobytu či v jeho průběhu v následujících případech: 

a) Pokud dítě vážně narušuje průběh pobytu, a to zejména hrubým porušováním táborového řádu. 

b) V případě, že dítě nesplňuje zdravotní, fyzické či psychické požadavky pro účast na táboře, určeném pro pobyt dětí, které jsou schopny se bez problémů přizpůsobit táborovému režimu.  

c) V případě poskytnutí nesprávných či neúplných údajů objednatelem (např. při vyplňování přihlášky) 

d) V případě nedodání kompletní dokumentace objednatelem při zahájení pobytu, tj. objednatelem podepsaný a lékařem potvrzený Dodatek elektronické přihlášky (resp. v případě korespondenčního přihlášení objednatelem podepsaná 2. část přihlášky) a kopie průkazky zdravotní pojišťovny. 

e) V případě nenadálých okolností, které vznikly bez zavinění provozovatele a znemožňují pokračování konání tábora (tedy v důsledku tzv. vyšší moci).

f) V případě zrušení pobytu provozovatelem dle čl. 6 bod a) – d) může objednatel uplatnit nárok výhradně jen na proplacení poměrné části stravovacího limitu (70 Kč/den), a to v případě, kdy nárokovaná vratná částka přesahuje limit 200 Kč. V případě předčasného ukončení konání tábora dle čl. 6 bod e) má objednatel nárok na proplacení poměrné části stravovacího limitu (70 Kč/den), poměrné části ceny ubytování (90 Kč/den) a poměrné části nákladů na program (40 Kč/den). 

g) Provozovatel je povinen poukázat vratnou částku na účet objednatele nejpozději do 30.9. roku účasti táborníka na táboře.

 

7. Reklamace služeb 

a) V případě, že rozsah nebo kvalita služeb v rámci pobytu neodpovídá smluvním podmínkám, nebo platným legislativním normám, vztahujícím se na dětské hromadné pobytové akce, vzniká objednateli právo reklamace.

b) Objednatel je povinen případnou reklamaci uplatnit bezodkladně, aby mohla být zjednána okamžitá a účinná náprava v průběhu pobytu.

c) Provozovatel je na základě oprávněné reklamace povinen zjednat okamžitou a účinnou nápravu bezprostředně po obdržení takové reklamace ze strany objednatele.

 

8. Další ujednání 

a) V případě, že v rámci vstupní zdravotní prohlídky při nástupu na tábor bude u dítěte zjištěn výskyt vši dětské, nebo živých či mrtvých hnid, vyhrazuje si provozovatel právo nepřijmout dítě k táborovému pobytu až do účinného odstranění pedikulózy, a to bez možnosti uplatnění jakýchkoliv finančních nároků ze strany objednatele.

b) Objednatel bere na vědomí a souhlasí, že mobilní telefony nejsou v průběhu táborového pobytu dětem povoleny. Veškerá komunikace s dětmi může být korespondenční nebo přes telefon hlavního vedoucího.

c) Provozovatel přejímá hmotnou odpovědnost pouze za cennosti (peníze, elektroniku aj.), které dítě svěřilo do úschovy svému vedoucímu. Za ztrátu či krádež cenností, které si dítě v průběhu pobytu ponechalo u sebe, nenese provozovatel odpovědnost.

d) Objednatel bere na vědomí, že mezi zakázané vybavení v rámci pobytu patří alkohol, cigarety, drogy, zbraně,  časopisy či jiné předměty s erotickou tématikou.

e) Objednatel souhlasím s případným užitím fotografie svého dítěte v rámci propagace tábora.   

 

9. Závěrečná ustanovení 

a) Objednatel prohlašuje, že je z pozice zákonného zástupce oprávněn jednat za účastníka pobytu (dítě). 

b) Zasláním řádně vyplněné přihlášky a potvrzením rezervace pobytu formou uhrazení zálohové částky či plné ceny pobytu bere objednatel na vědomí a souhlasí se Smluvními podmínkami. 

c) Objednatel souhlasí s použitím osobních údajů svých či svého dítěte v souladu se zákonem č. 101/ 2000 Sb., a to výlučně pro potřeby aktivit provozovatele.

d) Provozovatel se zavazuje zajistit ochranu osobních dat objednatele či jeho dítěte před nepovolanými osobami.

e) Tyto smluvní podmínky jsou platné od roku 2013 až do zániku organizace